Την αναστολή λειτουργίας της ΔΟΥ Άνω Λιοσίων από την 1η Οκτώβρη και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της στη ΔΟΥ Αγίων Αναργύρων, προβλέπει απόφαση του υπουργείου Οικονομικών που δημοσιοποιήθηκε χθες.
Οι ΔΟΥ στις οποίες μεταφέρονται οι αρμοδιότητες των εφοριών που κλείνουν, μετανομάζονται. Οι οργανικές θέσεις των ΔΟΥ, των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία, περιέρχονται στις ΔΟΥ στις οποίες μεταφέρεται η κατά τόπον και καθ’ ύλην αρμοδιότητά τους, προσαυξάνοντας, αντίστοιχα, τις οργανικές θέσεις τους.
Η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης όλων των εκκρεμών υποθέσεων των οργανικών μονάδων, των οποίων αναστέλλεται η λειτουργία, καθώς και η έκδοση των σχετικών πράξεων επιβολής φόρων ή προστίμων και λήψης μέτρων είσπραξης, περιέρχεται στις οργανικές μονάδες υποδοχής αυτών.
Ο προϊστάμενος της οργανικής μονάδας, στην οποία μεταφέρεται η αρμοδιότητα, καθίσταται αρμόδιος για την έκδοση των οικείων καταλογιστικών πράξεων, την επίλυση των διαφορών, τη βεβαίωση και είσπραξη των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων, για τη λήψη όλων των προβλεπόμενων μέτρων είσπραξης σε βάρος των οφειλετών και των περιουσιακών στοιχείων αυτών και είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή εφαρμογή της παρούσας.
Όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά και οι βεβαιώσεις φέρουν την επωνυμία της ΔΟΥ υποδοχής. Τέλος, σε όσες ΔΟΥ υποδοχής έχει ανασταλεί η λειτουργία του Τμήματος εξόδων, μεταφέρεται το Τμήμα Εξόδων της ΔΟΥ της οποίας αναστέλλεται.