11.4 C
Athens
25 Μαΐου 2020
No menu items!
Αρχική HOT STORY Αναβάθμιση του επικοινωνιακού της προφίλ με 100.000 ευρώ επιχειρεί η διοίκηση Παππού

Αναβάθμιση του επικοινωνιακού της προφίλ με 100.000 ευρώ επιχειρεί η διοίκηση Παππού

- Advertisement -

Έμφαση στην επικοινωνία (την ώρα που όλοι οι δήμοι χρησιμοποιούν τα οικονομικά τους αποθέματα στην κοινωνική πολιτική) δίνει, κατά τα φαινόμενα,  η διοίκηση του δήμου Φυλής. Διότι πως αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι μέσα σε περίπου 3 μήνες έχει εγκρίνει τη διάθεση ποσού περίπου 100.000 ευρώ για συμβούλους και τηλεοπτικά σποτ.

Συγκεκριμένα, τέλη Δεκεμβρίου 2017 έφερε προς ψήφιση στην οικονομική επιτροπή ποσό 74.400 ευρώ για υπηρεσίες συμβούλου επικοινωνίας και 5000 ευρώ για υπηρεσίες  «μεσάζοντα» σε δημοσιεύσεις και αναρτήσεις στον τοπικό Τύπο. Χθες Δευτέρα, στην οικονομική επιτροπή ήρθε η κατακύρωση του διαγωνισμού για υπηρεσίες συμβούλιου επικοινωνίας με ποσό 74.000 σε εταιρία στρατηγικής και επικοινωνίας στο Χαλάνδρι.

- Advertisement -
- Advertisement -

Παράλληλα, με απόφαση του δημάρχου Χρήστου Παππού, στις 4 Απριλίου δόθηκαν, με απευθείας ανάθεση, υπηρεσίες παραγωγής και προβολής τηλεοπτικού σποτ για το δήμο Φυλής, ύψους 16.000 ευρώ, επίσης σε διαφημιστική εταιρία στο Χαλάνδρι

Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η δημοτική αρχή Φυλής έχει ανάγκη να διαθέσει τέτοια ποσά για να αναδείξει το επικοινωνιακό της προφίλ, εφόσον ο ίδιος ο δήμαρχος σε κάθε συγκέντρωση διαφημίζει (ακόμα και με video wall) το έργο που γίνεται στις συνοικίες του δήμου; Δε μπορούν άραγε οι δημότες να δουν με τα μάτια τους ότι έργο γίνεται στη γειτονιά τους, αν γίνεται; Είναι ανάγκη, σε εποχές κρίσιμες οικονομικά, να διατίθενται τόσο μεγάλα ποσά για επικοινωνιακούς λόγους, αντί να δίνονται για τη στήριξη της κοινωνικής πολιτικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης του τόπου, καθώς τα μαγαζιά στην περιοχή κλείνουν σωρηδόν το ένα μετά το άλλο; Γιατί άλλοι (εύρωστοι οικονομικά) δήμοι προτιμούν να διαθέτουν τα οικονομικά τους “περισσέματα” για την πολύπλευρη ανακούφιση των κατοίκων τους;

Μήπως, γιατί η διοίκηση Παππού κινείται στη λογική, «καθώς οι φωνές δεν μπορούν να ακουσθούν στη μάχη, τύμπανα και τρομπέτες χρησιμοποιούνται. Και καθώς οι στρατιώτες δεν μπορούν να δουν καθαρά, σημαίες, φανταχτερές στολές και λάβαρα χρησιμοποιούνται»;

 

Δείτε το διαγωνισμό που είχε φέρει σχεδόν τέλη Δεκεμβρίου η διοίκηση του δήμου για υπηρεσίες συμβούλου επικοινωνίας:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η κατακύρωση σε συγκεκριμένη εταιρία στρατηγικής και επικοινωνίας έγινε στη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής της Δευτέρας 17/4/2018:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε την απόφαση δημάρχου για παραγωγή τηλεοπτικού σποτ, αξίας 16.000 ευρώ:

 

 

 

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Του Αγίου… καρέκλα τη Δευτέρα μέχρι και το μεσημέρι. Η πρόγνωση για Αχαρνές, Ίλιον & Φυλή από το Μετεωρολογικό Σταθμό Αχαρνών

Και έρχεται η παροδική σημαντική αλλαγή του καιρού με έντονες βροχοπτώσεις τη Δευτέρα, όπως ήδη σας έχουμε προϊδεάσει από την προηγούμενη βδομάδα. Η νέα...

Άγρια καταδίωξη της ΟΠΚΕ στις Αχαρνές για τη σύλληψη ληστών. Μεταξύ αυτών ένας 17χρονος

Συνελήφθησαν στις Αχαρνές, ύστερα από καταδίωξη, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ, 3 άτομα ηλικίας 17, 21 και 23 ετών, μέλη σπείρας, που κατηγορούνται για τα...

Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής για τα δωρεάν μαθήματα στο Κέντρο Μάθησης Η/Υ Φυλής

Συνεχίζονται με κανονικούς ρυθμούς οι αιτήσεις συμμετοχής στα δωρεάν μαθήματα του Κέντρου Μάθησης Η/Υ Φυλής για το νέο σχολικό έτος 2019 -20 στα τμήματα...

Το πρόβλημα με το Σχέδιο Πόλης είναι εκρηκτικό στο Πανόραμα Αχαρνών!

Παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο έκανε ο Σύλλογος «Πανόραμα εν Δράσει» , που εκπροσωπεί τους κατοίκους της περιοχής Πανοράματος, αναφορικά με τα προβλήματα που υπάρχουν...
- Advertisment -