11.4 C
Athens
15 Αυγούστου 2020
No menu items!
Αρχική HOT STORY Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών με βιντεοκλήση στο ΚΕΠ Ιλίου. Από τους πρώτους...

Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών με βιντεοκλήση στο ΚΕΠ Ιλίου. Από τους πρώτους που επελέγησαν στο πιλοτικό πρόγραμμα ο Δήμος Ιλίου

- Advertisement -

Παράθυρο στη νέα εποχή ανοίγει η δυνατότητα που παρέχει πλέον το ΚΕΠ Ιλίου να εξυπηρετεί τους πολίτες μέσω τηλεδιάσκεψης χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία. Ο Δήμος Ιλίου ήταν από τους πρώτους Δήμους σε όλη τη χώρα που επελέγη να συμμετέχει στο πιλοτικό πρόγραμμα «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, επιλογή διόλου τυχαία, αφού είναι και από τους πρώτους Δήμους που ξεκίνησαν εξαιρετικά νωρίς τη μετάβαση στη νέα εποχή. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το Ίλιον ήταν μεταξύ των 15 Δήμων της αρχικής επιλογής και στη συνέχεια μεταξύ των 38 που τελικά αποφασίστηκε να συμμετέχουν στην πρώτη φάση.

- Advertisement -
- Advertisement -

Για τη νέα αυτή υπηρεσία, το ΚΕΠ του Δήμου Ιλίου διαθέτει δυο σταθμούς εργασίας και ειδικά εκπαιδευμένους υπαλλήλους.

Μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας «myKEPlive.gov.gr», ο πολίτης θα δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει αιτήματα από πέντε δημοτικές διαδικασίες. Στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης, συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλουανανέωση δελτίου ανεργίαςχορήγηση πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχικών πράξεωνέκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου κ.ά.

Η είσοδος στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet ενώ η ταυτοποίηση του αιτούντος θα πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ, με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων στην κάμερα. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο χρόνος βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία θα είναι αυξημένος, ενώ παρέχεται διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες με προβλήματα ακοής. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Ιλίου Νίκος Ζενέτος: «Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, με ταυτόχρονη μείωση της γραφειοκρατίας και της ταλαιπωρίας των πολιτών. Αυτόν τον στόχο υπηρετούμε πολλά χρόνια στο Ίλιον, υιοθετώντας πρωτοβουλίες και δράσεις, προσεκτικά ενταγμένες στο πλαίσιο μιας συνολικής στρατηγικής ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Με βήματα σταθερά, συστηματικά και συγκροτημένα αντιμετωπίζουμε τις μελλοντικές προκλήσεις, βελτιώνουμε την καθημερινότητα των πολιτών, κάνουμε την κοινωνία συμμέτοχο στη νέα εποχή και τον Δήμο Ιλίου υπόδειγμα ψηφιακής ανάπτυξης».

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Του Αγίου… καρέκλα τη Δευτέρα μέχρι και το μεσημέρι. Η πρόγνωση για Αχαρνές, Ίλιον & Φυλή από το Μετεωρολογικό Σταθμό Αχαρνών

Και έρχεται η παροδική σημαντική αλλαγή του καιρού με έντονες βροχοπτώσεις τη Δευτέρα, όπως ήδη σας έχουμε προϊδεάσει από την προηγούμενη βδομάδα. Η νέα...

Άγρια καταδίωξη της ΟΠΚΕ στις Αχαρνές για τη σύλληψη ληστών. Μεταξύ αυτών ένας 17χρονος

Συνελήφθησαν στις Αχαρνές, ύστερα από καταδίωξη, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ, 3 άτομα ηλικίας 17, 21 και 23 ετών, μέλη σπείρας, που κατηγορούνται για τα...

Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής για τα δωρεάν μαθήματα στο Κέντρο Μάθησης Η/Υ Φυλής

Συνεχίζονται με κανονικούς ρυθμούς οι αιτήσεις συμμετοχής στα δωρεάν μαθήματα του Κέντρου Μάθησης Η/Υ Φυλής για το νέο σχολικό έτος 2019 -20 στα τμήματα...

Το πρόβλημα με το Σχέδιο Πόλης είναι εκρηκτικό στο Πανόραμα Αχαρνών!

Παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο έκανε ο Σύλλογος «Πανόραμα εν Δράσει» , που εκπροσωπεί τους κατοίκους της περιοχής Πανοράματος, αναφορικά με τα προβλήματα που υπάρχουν...
- Advertisment -