KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

LIFESTYLE

Ανακαίνιση καταστήματος: 5 ερωτήσεις που πρέπει οπωσδήποτε να απαντήσετε πριν από οτιδήποτε άλλο

03/06/2021 14:32
3 '
ANAKAINISH
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ΙΝΕΠΑΚΙΝΕΠΑΚ

Κάθε επιχειρηματίας σε κάποια φάση θα θελήσει να ανανεώσει το κατάστημά του, ώστε αυτό να γίνει πιο λειτουργικό αλλά και πιο ελκυστικό για τους πελάτες. Η ανακαίνιση καταστήματος είναι μια πολύ απαιτητική διαδικασία, η οποία συνεπάγεται σημαντική δαπάνη χρημάτων, χρόνου και ενέργειας. Αν, όμως, γίνει σωστά, μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα.

LOUMAKIS ORIZONTIALOUMAKIS ORIZONTIA
TELETES THOMAS ORIZONTIATELETES THOMAS ORIZONTIA

Για να γίνει σωστά, χρειάζεται καλή προετοιμασία, δηλαδή ένα πλάνο που θα καθορίζει τις απαραίτητες εργασίες με βάση συγκεκριμένους στόχους. Αυτό μπορεί να είναι εύκολο να το λέμε, όμως στην πράξη δεν είναι τόσο εύκολο να το υλοποιούμε.

Γι’ αυτό το λόγο, ζητήσαμε από τους ειδικούς στις ανακαινίσεις καταστημάτων από το KM Store Design να μας επισημάνουν ποια ακριβώς σημεία πρέπει να προσέξουμε. Μας εξήγησαν ότι υπάρχουν πέντε απλές ερωτήσεις, τις οποίες αν τις απαντήσουμε με πληρότητα θα έχουμε το ιδανικότερο πλάνο για την ανακαίνισή μας.

Γιατί κάνω την ανακαίνιση;

Ο πιο συνηθισμένος λόγος είναι η αναμόρφωση του χώρου του καταστήματος, όμως αυτό είναι πολύ γενικό. Πίσω από αυτό υπάρχουν πιο ειδικοί λόγοι, όπως η καλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου, η αισθητική ανανέωση, η αναβάθμιση του brand ή το άνοιγμα σε νέες αγορές.

Ο λόγος πίσω από την ανακαίνιση θα σας δώσει το γενικό πλαίσιο, πάνω στο οποίο θα χτίσετε τις αναγκαίες δαπάνες, το budget και το χρονοδιάγραμμα.

Πώς θέλω να μοιάζει ο χώρος μετά την ανακαίνιση;

Με βάση τις αισθητικές σας απαιτήσεις, θα αποφασίσετε αν χρειάζεστε αρχιτέκτονα, διακοσμητή, εργολάβο για άδειες κλπ. Για να δώσετε σάρκα και οστά στο όραμά σας, καλό είναι να συζητήσετε με το προσωπικό του καταστήματός σας. Οι υπάλληλοί μπορούν να σας παρέχουν πολύτιμες γνώμες καθώς ξέρουν πολύ καλά τι λειτουργεί και τι όχι σε καθημερινό επίπεδο.

Πώς θα χρηματοδοτήσω την ανακαίνιση;

Αφού καταλήξετε στο τι ακριβώς θέλετε να κάνετε, βρείτε τους κατάλληλους επαγγελματίες και φτιάξετε το ιδανικό χρονοδιάγραμμα, το επόμενο βήμα είναι να βρείτε χρηματοδότηση. Ακόμα και αν έχετε καταλήξει σε ένα πολύ λεπτομερές πλάνο, θα πρέπει να υπολογίσετε περίπου ένα 10% έξτρα για έκτακτα έξοδα. Αυτό αν συνεργαστείτε με αξιόπιστους συνεργάτες. Αν όχι, τότε δυστυχώς ο προγραμματισμός μπορεί να ξεφύγει πολύ.

Τι αποτελέσματα θα έχει για την επιχείρησή σας η ανακαίνιση;

Στο πρώιμο στάδιο της ανακαίνισης, είναι βασικό να ζυγίσετε το κόστος της ανακαίνισης με τα οφέλη της, δηλαδή με τις αυξημένες πωλήσεις που θέλετε να πετύχετε. Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί σίγουρα να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ένα κατάστημα που αποπνέει ποιότητα και σύγχρονο στυλ. Βεβαίως, η ανακαίνιση θα πρέπει να συνδυαστεί και με τις κατάλληλες καμπάνιες marketing, ώστε να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Τι κάνει ο ανταγωνισμός;

Δε μιλάμε φυσικά να κάνετε δουλική απομίμηση των επιλογών των ανταγωνιστών σας. Όμως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είστε ενημερωμένοι για τις τάσεις, για το τι λειτουργεί και τι όχι στον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε. Πάρτε ιδέες και εξελίξτε τις σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες, ώστε να έχετε να δώσετε το κάτι παραπάνω στους πελάτες σας.

Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές για το πώς να ανακαινίσετε με επιτυχία και σε προσιτές τιμές την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε με την ομάδα του KM Store Design.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: