ΦΥΛΗ
Ανανεώθηκε η σύμβαση Δήμου Φυλής – ΟΑΣΑ για τη δημοτική συγκοινωνία
02/01/2020 15:24
Ανανεώθηκε 02/01/2020 15:26
1 '
Στην ανανέωση της σύμβασης με τον Δήμο Φυλής για τις δυο γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας, προχώρησε ο ΟΑΣΑ.
Το σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου μεταξύ των δυο πλευρών εγκρίθηκε τέλη Δεκεμβρίου από το Δ.Σ του Οργανισμού και διαβιβάστηκε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να πάρει την τελική έγκριση.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








