ΦΥΛΗ
Συμβουλευτικό σταθμό για την Άνοια αποκτά ο Δήμος Φυλής
05/12/2019 15:10
1 '
Συμβουλευτικό σταθμό για την Άνοια εγκαινιάζει την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019 ο Δήμος Φυλής.
Η νέα δημοτική δομή γίνεται σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και την Εταιρία Alzheimer Αθηνών και θα στεγάζεται επί της οδού Αθηνών 31.
Τα εγκαίνια θα πραγματοποιήσουμε ο δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς και ο πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ Γιώργος Πατούλης

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








