Σε μια ακόμα, αναιτιολόγητη, περικοπή στον Προαστιακό και πιο συγκεκριμένα στα δρομολόγια Άνω Λιόσια-Κορωπί-Άνω Λιόσια, προχώρησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επιβάτες που βρέθηκαν, χθες Δευτέρα το απόγευμα, στον σταθμό των Άνω Λιοσίων περίμεναν, μάταια, το τρένο να έρθει, ώσπου ενημερώθηκαν από υπάλληλο της εταιρίας security ότι τα δρομολόγια με προορισμό το Κορωπί δεν γίνονται.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρία προχωρά σε ματαίωση, περικοπή, αναστολή ή κατάργηση δρομολογίων. Ούτε η πρώτη φορά που οι επιβάτες περιμένουν σαν τους πολίτες Β΄ κατηγορίες, κουρασμένοι, ταλαιπωρημένοι και βιαστικοί να μεταβούν στην εργασία τους ή να επιστρέψουν από αυτή.
Η συγκεκριμένη περικοπή (;) δεν αποτυπώνεται επίσης σε καμία ανακοίνωση, από εκείνες που, έστω, συνηθίζει να βγάζει η εταιρία την τελευταία στιγμή. Η τελευταία ανακοίνωση που αφορά το συγκεκριμένο δρομολόγιο έγινε στις 21.01.2022, όπου ενημερώθηκε το επιβατικό κοινό ότι, “από σήμερα Παρασκευή 21.01.2022 και μέχρι νεοτέρας, τα δρομολόγια του Προαστιακού που εκτελούνται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή στο τμήμα Α. Λιόσια – Κορωπί – Α. Λιόσια, θα πραγματοποιούνται από τον σταθμό των Α. Λιοσίων έως τον σταθμό της Κάντζας (ως τερματικός)”. Και πάλι βέβαια στο “και πέντε”, αλλά τουλάχιστον υπήρχε κάτι να ενημερώνει τους “κακόμοιρους” επιβάτες ότι τους κόβουν και το Κορωπί, τα δρομολόγια θα σταματούν στην Κάντζα και μετά έχει.. ο Θεός.
Παράλληλα, ταλαιπωρία χωρίς τέλος και χωρίς ενημέρωση περίμενε τους επιβάτες του Προαστιακού το πρωί της Δευτέρας και στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κιάτο, όπου εξαιτίας προβλήματος με τα κλειδιά στους Αγίους Αναργύρους, οι επιβάτες αναγκάζονται να μετεπιβιβαστούν στον σταθμό Κάτω Αχαρνών σε άλλο τρένο με μεγάλες καθυστερήσεις.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της εταιρείας, το πρόβλημα υποδομής στους Αγίους Αναργύρους συνεχίζεται με αποτέλεσμα οι επιβάτες να συνεχίζουν να μετεπιβιβάζονται στον σταθμό των Κάτω Αχαρνών.
Συνηθισμένοι οι επιβάτες που δεν έχουν δικό τους μέσο μεταφοράς ή τους υποσχέθηκαν ότι η μετακίνησή τους θα φτάσει στο… απόγειο με τα μέσα σταθερής τροχιάς ή τους πέταξε η κυβέρνηση το “τυράκι” της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της εξοικονόμησης χρόνου, θα μπορούσαν να μην είχαν δώσει σημασία σε όλα αυτά, αν την ίδια ώρα δεν υπήρχε φαρδιά-πλατιά στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωση, που ενημερώνει για τους υψηλούς δείκτες ποιότητας των υπηρεσιών της!
Όπως αναφέρεται, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλούς δείκτες ποιότητας υπηρεσιών και το 2021 και οι επιβάτες είναι πολύ ικανοποιημένοι με την ασφάλεια (!), την καθαριότητα (!), την πληροφόρηση (!), τη συνέπεια (!).
Κάποιος πρέπει να πει στους Ιταλούς ή τους Έλληνες ή σε όποιους έχουν την ευθύνη να επιβλέπουν και τους δυο, χωρίς να νοιάζονται εν τέλει για τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών, ότι δεν απευθύνονται σε ιθαγενείς. Και ότι λίγη τσίπα δε θα έβλαπτε.
Κάποιος να τους μαζέψει επιτέλους.