11.4 C
Athens
5 Ιουλίου 2022
spot_img
ΑρχικήHOT STORYΓιατί "τρέχουν" οι διαδικασίες για την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό...

Γιατί “τρέχουν” οι διαδικασίες για την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό στο Ίλιον. Οι εκτιμήσεις

- Advertisement -

Στις ράγες έχει μπει η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό στο Ίλιον και μάλιστα με σημαντική ταχύτητα, καθώς εκτιμάται ότι θα αποτελέσει πολιτικό όπλο στα χέρια του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκλογική περιφέρεια της Δυτικής Αττικής.

- Advertisement -

Προτεραιότητα της κυβέρνησης για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2021-2027 αποτελεί η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό στο Ίλιον, γεγονός που αναμένεται να «κλειδώσει» μέσα στο 2022, προκειμένου να προχωρήσει η προκήρυξή του.

- Advertisement -
- Advertisement -

Στην Αττικό Μετρό έχουν βάλει «φτερά στα πόδια» προκειμένου να προχωρήσουν η περιβαλλοντική μελέτη και οι προμελέτες για αρχιτεκτονική και στατικότητα, ενώ έτοιμες είναι οι τοπογραφικές, γεωλογικές και γεωτεχνικές μελέτες.

Την επέκταση προς το Ίλιον εξήγγειλε ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την πρόσφατη επίσκεψη των δημάρχων της Δυτικής Αθήνας στο Μέγαρο Μαξίμου, καθώς εκτιμάται ότι η υλοποίησή του θα αποτελέσει πολιτικό όπλο στα χέρια του στην εκλογική περιφέρεια της Δυτικής Αττικής.

Έχοντας περάσει από τις φλεγόμενες βάτους των πυρκαγιών, της πανδημίας, της ενεργειακής κρίσης, η αποτελεσματικότητα σε επίπεδο έργων θα αποτελέσει ένα καλό σημείο αναφοράς στον δρόμο προς τις εκλογές και μάλιστα σε περιοχές που έχει ανάγκη να διατηρήσει τα εκλογικά ποσοστά του.

Διαβάστε: Συνάντηση πρωθυπουργού με δημάρχους Δυτικής Αθήνας. Τι ζήτησαν, τι υποσχέθηκε

Τι περιλαμβάνει η επέκταση προς Ίλιον

Το κόστος της επέκτασης εκτιμάται σε περίπου 350 εκατ. ευρώ, ενώ θα περιλαμβάνει περίπου 4 χιλιόμετρα υπόγειας διπλής γραμμής και την κατασκευή 3 σταθμών. Οι δύο από αυτούς θα είναι επί της Λεωφόρου Θηβών. Ο πρώτος είναι ο σταθμός ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκίας και ο δεύτερος είναι ο σταθμός ΙΛΙΟΝ στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών. Ο νέος τερματικός σταθμός θα ονομάζεται ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ και θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς στα σύνορα Ιλίου και Καματερού.

Με την ολοκλήρωση του έργου, οι χιλιάδες κάτοικοι της περιοχής θα χρειάζονται περίπου 16 λεπτά από τον σταθμό “ΊΛΙΟΝ” για να φτάσουν στην Ομόνοια ενώ σε λιγότερο από 20 λεπτά θα φτάνουν στο Σύνταγμα. 

Διαβάστε: Που βρίσκεται η επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό προς Πετρούπολη

Η “κόκκινη” γραμμή μεγαλώνει

Όπως τονίζει το ypodomes.com. με την επέκταση η “κόκκινη” γραμμή 2 διευρύνεται ακόμα περισσότερο και θα διαθέτει 23 σταθμούς, ξεκινώντας από το Ελληνικό και φτάνοντας μέχρι τα σύνορα του Καματερού. Θα εξυπηρετεί τα νότια προάστια, το κέντρο της Αθήνας συνδεόμενη και με τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και στη συνέχεια επεκτείνεται στα δυτικά προάστια της πόλης. Η γραμμή 2 συνδέεται με τη γραμμή 3 στο Σύνταγμα και με τη γραμμή 1 σε Ομόνοια και Σταθμό Λαρίσης (Κεντρικός Σιδ.Σταθμός όπου συνδέεται και με τον Προαστιακό). Με το Τραμ η γραμμή συνδέεται σε Σύνταγμα, Συγγρού/Φιξ και Νέο Κόσμο.

Η γραμμη 2 σχεδιάζεται μελλοντικά να φτάσει μέχρι τις Αχαρνές, έχοντας περάσει από το Καματερό, τα Άνω Λιόσια (θα συνδεθεί με τον προαστιακό σταθμό) και θα τερματίζει στο κέντρο των Αχαρνών.

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

- Advertisment -