11.4 C
Athens
1 Δεκεμβρίου 2022
spot_img
ΑρχικήHOT STORYΕπιτροπή Φιλικού Διακανονισμού στον Δυτικό Τομέα Αθηνών: Τι πρέπει να κάνετε για...

Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού στον Δυτικό Τομέα Αθηνών: Τι πρέπει να κάνετε για να επιλύσετε καταναλωτικές διαφορές

- Advertisement -
- Advertisement -

Συνεχίζει δυναμικά το έργο της η Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών, ένα θεσμός φιλικού διακανονισμού με στόχο την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

- Advertisement -
- Advertisement -

Πρόκειται για μία γνωμοδοτική επιτροπή, με διετή θητεία, στην οποία μπορούν να προσφεύγουν οι καταναλωτές για τη φιλική διευθέτηση των διαφορών τους με τους προμηθευτές και τις επιχειρήσεις.

Ο καταναλωτής προσφεύγει στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών, με  τους εξής τρόπους:

α) απευθύνεται στο Γραμματέα της Επιτροπής Κο Παπασταμάτη Κωνσταντίνο αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο e-mail papastamatis.konstantinos@patt.gov.gr,

β) υποβάλει το αίτημά του αυτοπροσώπως, με αριθμό πρωτοκόλλου, στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών (Τρώων 1 και Χαλκίδος, Περιστέρι)

γ) αποστέλλει την αναφορά του ταχυδρομικώς, με παραλήπτη την Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα Αθηνών (Τρώων 1 και Χαλκίδος, Περιστέρι, Τ.Κ. 121 33)

Στη συνέχεια, η τριμελής γνωμοδοτική επιτροπή, αποτελούμενη από ένα  μέλος του οικείου Δικηγορικού Συλλόγου, έναν εκπρόσωπο του τοπικού και εμπορικού επιμελητηρίου και έναν εκπρόσωπο των τοπικών ενώσεων καταναλωτών, συνεδριάζει εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή της αίτησης ή την παραπομπή της από τον Συνήγορο του Καταναλωτή και λαμβάνει τις αποφάσεις της κατά πλειοψηφία.

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

- Advertisment -