11.4 C
Athens
6 Οκτωβρίου 2022
spot_img
ΑρχικήΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΧΑΡΝΕΣΠοιες αλλαγές έγιναν, τον τελευταίο χρόνο, στις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου Αχαρνών

Ποιες αλλαγές έγιναν, τον τελευταίο χρόνο, στις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου Αχαρνών

- Advertisement -

Καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτηση διαπιστώνουν καθημερινά οι δημότες των Αχαρνών στην επαφή τους με τις διοικητικές υπηρεσίες του δήμου Αχαρνών. Όπως χαρακτηριστικά τονίζουν στη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ δεν αναγκάζονται πλέον να περιμένουν σε ουρές ενώ υπάρχει ταχύτερη διεκπεραίωση στα αιτήματά τους.

- Advertisement -

Μια σειρά από αλλαγές που δεν είχαν κόστος ή κόπο αλλά που συνέβαλλαν στη βελτίωση των συνθηκών, αντικρίζουν οι δημότες στο δημαρχιακό μέγαρο των Αχαρνών. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Αναστάσιος Χίος  δεν θέλησε να μιλήσει για τις ενέργειες και τις παρεμβάσεις του αυτόν τον χρόνο. Άφησε πεδίο έκφρασης στον κόσμο ο οποίος εκδηλώθηκε με θετικό τρόπο για τις μεταβολές που έγιναν.

- Advertisement -
- Advertisement -

Όλες οι αλλαγές που δρομολογήθηκαν είχαν ως κύριο στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των δραστηριοτήτων και στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στη βελτίωση της παραγωγικής ικανότητας του Δήμου, μέσω του μεσοπρόθεσμου προγραμματισμού διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Εφαρμόζοντας μεθόδους του ιδιωτικού τομέα- απ όπου προέρχεται- ο κ.Χίος θέλησε να μετατρέψει το δήμο (όπως είχε αναφέρει στην κοπή της πίτας),σε πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση.

Η αρχή έγινε από την ορθότερη χωροταξική κατανομή των γραφείων, που βοήθησε, λειτουργικά και πρακτικά, να «ανοίξει» ο χώρος.

Παράλληλα, η πολιτική απόφαση που πήρε ο αντιδήμαρχος Διοίκησης και Θρακομακεδόνων Αναστάσιος Χίος, να προβεί σε αναδιανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί η ικανοποίηση των αυξημένων αναγκών και υποχρεώσεων του Δήμου και η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του,  αποδείχθηκε καίριας σημασίας.

Το ίδιο σημαντική απεδείχθη η απαρέγκλιτη τήρηση του ωραρίου από όλους τους υπαλλήλους. όπως και η σταθερή ύπαρξη γιατρού εργασίας στο δήμο, όπως άλλωστε προβλέπεται. Αξιοσημείωτο είναι,επίσης,το γεγονός ότι όλοι οι υπάλληλοι του δήμου έχουν επιμελημένη και ευπρεπή εμφάνιση η οποία σε συνδυασμό με την ταχεία εξυπηρέτηση δημιουργεί επιπλέον θετικές εντυπώσεις στους δημότες.

«Η εξυπηρέτησή μας γίνεται πλέον πιο γρήγορα. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που άλλαξε αλλά δεν χρειάζεται πλέον να περιμένουμε πολύ ώρα για να εξυπηρετηθούμε» μας λέει η κα Τασία, καθώς συνομιλούμε μαζί της έξω από το δημαρχείο, που έρχεται από την περιοχή του Αγίου Πέτρου.

Το ίδιο αναφέρει και ο Κώστας, ελεύθερος επαγγελματίας, ο οποίος όπως λέει έρχεται πλέον με περισσότερη διάθεση να διεκπεραιώσει τις υποθέσεις του στο δήμο καθώς, «δε χρειάζεται να χάσω όλο μου το μεροκάματο, για να κάνω μια συνηθισμένη συναλλαγή”.Χίος Αναστάσιος Ιδιαίτερα εξυπηρετική χαρακτηρίζουν, εξάλλου, τη λειτουργία γραφείου για θέματα παλλινοστούντων, το οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί εδώ και χρόνια  όπως και την τοποθέτηση κυτίου παραπόνων, ακριβώς γιατί τους δίνει την αίσθηση ότι ο δήμος ενδιαφέρεται για τα προβλήματά τους. Στα συν, σύμφωνα με τους δημότες, περιλαμβάνεται ότι δεν επιτρέπεται,πλέον,το κάπνισμα στους χώρους του δημαρχείου.

«Είναι οι ίδιοι υπάλληλοι που μας εξυπηρετούσαν πάντα αλλά νομίζω ότι υπάρχει πλέον καλύτερη λειτουργία. Δε βλέπεις ατέλειωτη ουρά, ο κόσμος εξυπηρετείται άμεσα και σχετικά γρήγορα. Ακόμα και το κουτί παραπόνων, που δεν ήταν τίποτα σημαντικό για να μπει, σου δίνει την εντύπωση ότι κάποιος υπολογίζει τις ανάγκες σου» αναφέρει η Σοφία Τ. που κατοικεί στο κέντρο.

Φωτό:www.Photoimage.gr

 

 

 

 

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

- Advertisment -