KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI
Out Loud:
Πίστευε και ερεύνα

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

5 λάθη Digital Marketing και SEO που πρέπει να αποφύγετε πάση θυσία

28/09/2018 09:22
4 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ΙΝΕΠΑΚΙΝΕΠΑΚ

Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι συνέχεια ενημερωμένες όσον αφορά τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και να εφαρμόζουν άμεσα κι αποτελεσματικά τις καλύτερες και πιο αποδοτικές από αυτές.

LOUMAKIS ORIZONTIALOUMAKIS ORIZONTIA
TELETES THOMAS ORIZONTIATELETES THOMAS ORIZONTIA

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσετε σημαντικά κέρδη για την επιχείρηση σας και να ενισχύσετε τη φήμη του ιστοτόπου σας στο κοινό-στόχο σας. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανό να μην είστε σε θέση να τραβήξετε τη προσοχή και το ενδιαφέρον των χρηστών – επισκεπτών ώστε να καταφέρετε να πετύχετε υψηλές κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google.

Παρόλο που δεν μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα όσον αφορά τη κατάταξη του site σας, υπάρχουν κάποια σχετικά απλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προωθήσετε τον ιστοχώρο σας και να πετύχετε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάταξη. Εννοείται η αποφυγή ορισμένων λαθών που μπορεί να σας κοστίσουν πολύ χρόνο και χρήμα έχει τεράστια σημασία κατά το σχεδιασμό και την εκτέλεση της στρατηγικής makering σας. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποια είναι τα 5 πιο κοινά λάθη ψηφιακού μάρκετινγκ και πως να τα αποφύγετε:

 

1. Έλλειψη στόχων

Εάν δεν διαθέτετε κάποιο στόχο ή στρατηγική για την διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης σας, μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο για σας να “πουλήσετε” το site σας στους υποψήφιους πελάτες – επισκέπτες σας και να πετύχετε υψηλές κατατάξεις στην Google. Το να έχετε σαφείς στόχους παίζει σημαντικό ρόλο όσον αφορά τις αποφάσεις σας σχετικά με το πως θα διαφημίσετε το site σας στο κοινό-στόχο σας και το πως θα προσπαθήσετε να προσελκύσετε κοινό και πελάτες για να αυξήσετε τα έσοδα σας. Τα πάντα, από το site σας μέχρι τις διαφημιστικές καμπάνιες σας, θα πρέπει να ακολουθούν σαφώς καθορισμένους στόχους σας. Με αυτό τον τρόπο, το κοινό σας θα μπορεί να δει κοινά σημεία σε ό,τι κάνετε.

2. Αγνόηση του ακροατηρίου

Το κοινό-στόχος και οι πελάτες σας είναι η ψυχή της επιχείρησής σας. Η αγνόηση τους μπορεί να δημιουργήσει μια αρνητική εικόνα για την εταιρεία σας. Στους χρήστες τδεν αρέσει καθόλου να νιώθουν ότι κανείς δεν τους ακούει και δεν τους δίνει σημασία. Πρέπει να προσπαθήσετε να λύσετε τα προβλήματα και τα άλλα θέματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στο site σας ακούγοντας προσεκτικά τα σχόλια του κοινού. Αυτά τα σχόλια είναι που θα σας πουν τι κάνετε σωστά στο site και τι πρέπει να αλλάξετε στο μέλλον.

3. Έλλειψη ενασχόλησης με τα social media

Σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο που ζούμε είναι ντροπή για μία επιχείρηση να μην έχει προφίλ ή κάποια παρουσία στα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα. Θα πρέπει να έχετε πλέον καλά στο μυαλό σας ότι το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και σας βοηθά να επικοινωνείτε με το κοινό-στόχο σας και να έχετε μια σχετικά άμεση επαφή μαζί του. Με το να κάνετε σχόλια, posts, likes και shares συνδέεστε με το κοινό σας σε ένα πιο διαδραστικό επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο, γίνεστε μέρος της ζωής τους και μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι θα σας προτιμήσουν έναντι του ανταγωνισμού όταν θα χρειαστούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

4. Παραγωγή Περιεχομένου χαμηλής ποιότητας

Οι μέρες που το να γεμίζει κανείς το site του με κοινότυπο και περιττό περιεχόμενο αρκούσε για να πετύχει καλές κατατάξεις στο Google έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Με τους ενημερωμένους αλγορίθμους της μηχανής αναζήτησης της Google, είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να έχει το κάθε site μια μοναδική και ξεχωριστή προσέγγιση όσον αφορά την ανάπτυξη και δημιουργία περιεχομένου. Να είστε δημιουργικοί με την παραγωγή περιεχομένου για να ενθουσιάσετε το κοινό σας και να τραβήξετε το ενδιαφέρον και τη προσοχή του.

5. Λάθος χρήση του SEO

Το SEO παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι σαν τον Δρ Watson στα διηγήματα του Sherlock Holmes. Εάν δεν καταλαβαίνετε τον σκοπό και την αποστολή του SEO, τότε είστε σίγουρα στο δρόμο που οδηγεί στην αποτυχία. Το να προσλάβετε μία καλή επιχείρηση SEO για να εκτελέσει τις απαραίτητες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας προκειμένου να βελτιωθούν όσο το δυνατό περισσότερο οι κατατάξεις, είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για το site και την επιχείρηση σας γενικότερα. “Φθηνά” κόλπα και τεχνικές, όπως το να γεμίζετε το περιεχόμενο και τις σελίδες σας με λέξεις-κλειδιά, το παραγέμισμα με backlinks και το κρυφό κείμενο, δεν θα σας και πολύ όσον αφορά τις κατατάξεις σας και μάλλον θα έχουν δυσάρεστες επιπτώσεις στην επισκεψιμότητα της σελίδας σας στο μέλλον.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: