Μια, ακόμη, πρωτοποριακή ψηφιακή υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πολιτών του υιοθετεί ο δήμος Αχαρνών, συμμετέχοντας στην Α΄φάση του πιλοτικού προγράμματος “mykeplive” του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Συγκεκριμένα, εξασφαλίζει τη διεκπεραίωση αιτημάτων των πολιτών από τα ΚΕΠ, μέσω βιντεοκλήσης. Στα νέα ΚΕΠ plus που θα υπάρχουν και στις δυο δημοτικές μας κοινότητες παρέχεται στους πολίτες και στις επιχειρήσεις, η δυνατότητα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένες διαδικασίας από υπαλλήλους των ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης. Ο πολίτης ή επιχειρηματίας εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα (mykeplive.gov.gr) χρησιμοποιώντας του κωδικούς της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ (taxisnet).
Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και κλείνει ραντεβού. Κατά την ημερομηνία του προγραμματισμένου ραντεβού ο αιτών επιδεικνύει στον υπάλληλο του ΚΕΠ στοιχείο της ταυτοποίησής του και στη συνέχεια διεκπεραιώνει το αίτημά του.Τα θεματικά πεδία υπηρεσιών είναι:α)διεκπεραίωση αίτηση (το θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα ΚΠΕ με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία, β)υπηρεσίες προς επιχειρηματίες, γ) εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία και δ)εξυπηρέτηση από τον δήμο.
«Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του. Ταυτόχρονα, ο υπάλληλος του ΚΕΠ γνωρίζει πριν από το ραντεβού το περιεχόμενο του αιτήματος,οπότε είναι και πιο εύκολη και γρήγορη η διεκπεραίωσή του. Όλη αυτή η διαδικασία βοηθά ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης,και ελεύθερου χρόνου,απαλλάσσει πολίτες από την ταλαιπωρία,γλιτώνει από τον συνωστισμό τόσο τους δημότες όσο και τους δημοτικούς μας λειτουργούς”, τονίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νικόλαος Δαμάσκος.