11.4 C
Athens
28 Σεπτεμβρίου 2021
- Advertisment -
Αρχική ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΧΑΡΝΕΣ Ο «Φρουτόκοσμος» προτείνει: Καλωσορίζουμε το φθινόπωρο με μια ρώγα από σταφύλι!

Ο «Φρουτόκοσμος» προτείνει: Καλωσορίζουμε το φθινόπωρο με μια ρώγα από σταφύλι!

- Advertisement -
- Advertisement -

Το φθινόπωρο είναι η κατ’ εξοχήν εποχή των σταφυλιών. Ό,τι πρέπει για να καλωσορίσουμε δυναμικά το φθινόπωρο! Κίτρινα, μαύρα, ροζ με τις γυαλιστερές ρώγες τους, τη γλυκόξινη γεύση, τον πλούσιο χυμό τους αποτελούν μοναδική πηγή ευεξίας.

- Advertisement -
- Advertisement -

Στα καταστήματα Φρουτόκοσμος,στις Αχαρνές, θα βρείτε όλες τις ποικιλίες σταφυλιών, στην καλύτερη ποιότητα και την πιο προσιτή τιμή!

Θεωρείται ο βασιλιάς των φρούτων χάρη στα ασύγκριτα συστατικά του.

Μυστικό νεότητας

Το σταφύλι περιέχει ασβέστιο και σίδηρο, βιταμίνες Β και Α, καθώς και πολυφαινόλες που έχουν εξαιρετικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες εμποδίζοντας τη δημιουργία και τη δράση των ελευθέρων ριζών και βοηθώντας έτσι στη διατήρηση της νεότητας.
Το σταφύλι, καθώς είναι πλούσιο σε ιχνοστοιχεία και μεταλλικά άλατα, αποτοξινώνει και δίνει λάμψη στο δέρμα. 

Περιέχει αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες, πολύ πιο ισχυρές από την αντίστοιχη δράση της βιταμίνης Ε, που προστατεύουν το κολλαγόνο και την ελαστίνη των ιστών. Το έλαιο από το κουκούτσι του σταφυλιού χρησιμοποιείται στη γαστρονομία, καθώς είναι εύπεπτο και εύγεστο και τα λιπαρά του οξέα βοηθούν στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων, αφού μειώνουν τη χοληστερίνη. Θεωρείται φάρμακο κατά της δυσπεψίας, της δυσκοιλιότητας, της κολίτιδας, της ατονίας και των αιμορροΐδων. Τα 100 γρ. σταφύλι  έχουν 65 θερμίδες.

Τα σταφύλια είναι πλούσια σε νερό, περιέχουν γλυκόζη, φρουκτόζη, μεταλλικά στοιχεία, ασβέστιο, κάλιο, σίδηρο, φώσφορο, νάτριο, πηκτίνη, οργανικά οξέα, βιταμίνες, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες και ανθοκυάνες. Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ένα μέρος του φωσφόρου που περιέχεται στα σταφύλια είναι με τη μορφή λεκιθίνης, η οποία είναι απαραίτητη για τον εγκέφαλο.

Παχαίνουν τα σταφύλια;

Το σταφύλι, ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού, συχνά αποφεύγεται από πολλούς, οι οποίοι θεωρούν ότι έχει πολλές θερμίδες. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Αν είστε λοιπόν από ‘κείνους που πιστεύουν ότι τα σταφύλια παχαίνουν, κάνετε λάθος. Οι 15 ρώγες σταφύλι (που αντιστοιχούν στη μία μερίδα φρούτου) αποδίδουν περίπου 50 θερμίδες, όσες δηλαδή περίπου μας δίνει κι ένα μέτριο πορτοκάλι.

Σουλτανίνα… το ευτυχές δημιούργημα της φύσης!

Η σουλτανίνα, είναι ποικιλία αμπελιού η οποία καλλιεργείται για τα εκλεκτά επιτραπέζια σταφύλια της που είναι μεγάλα, πυκνά έως μέτρια πυκνά, με ρόγες χωρίς κουκούτσι και σάρκα ανθεκτική, γλυκιά και πεντανόστιμη. Ωριμάζει τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου και την απολαμβάνεις όλο το φθινόπωρο.

 Η σουλτανίνα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και περιέχει πολύτιμα ιχνοστοιχεία, βιταμίνες (είναι καλή πηγή βιταμίνης C που ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και βιταμίνης Α η οποία είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική λειτουργία των ματιών και την πρόληψη διαταραχών της όρασης, αλλά και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φρουκτόζη, γλυκόζη και φαινόλες, οι οποίες διαθέτουν κι αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Η συστηματική κατανάλωση της σταφίδας έχει θετικές επιδράσεις και στην καρδιά, ενώ ο μύθος ότι καταστρέφει τα δόντια επιστημονικά καταρρίφθηκε από έρευνες του Πανεπιστημίου του Ιλινόις, όπου αποδείχθηκε ότι αντιθέτως, αποτελεί ένα μέσο προστασίας από την οδοντική πλάκα και την τερηδόνα.  

Η σουλτανίνα καταναλώνεται μετά μανίας στη φρέσκια της μορφή, ρώγα -ρώγα από το τσαμπί. Κάνει υπέροχο χυμό και κατ’ επέκταση ζελέ, μπαίνει σε πράσινες σαλάτες και φρουτοσαλάτες, γίνεται διακόσμηση σε τάρτες και τούρτες, συμμετέχει με μεγάλη επιτυχία σε πλατό τυριών κι αλλαντικών, στο τηγάνι κάνει άριστη παρέα σε σοτέ κρέατα. Μαζί της φτιάχνεις υπέροχο γλυκό σταφύλι, χρησιμοποιώντας τη μισή ποσότητα ζάχαρης από τα υπόλοιπα γλυκά κουταλιού, ενώ ο γλυκός χυμός αντικαθιστά τη ζάχαρη σ’ άλλες μαρμελάδες χωρίς ζάχαρη.

Η αποξηραμένη σουλτανίνα τώρα αποτελεί το τέλειο σνακ και προστίθεται με μεγάλη επιτυχία σε γιαούρτι, δημητριακά, κρέμες κλπ. Επιπλέον, μπαίνει σε σταφιδόψωμα και γλυκά ψωμιά, τσουρέκια, μπριός, στρούντελ, κέικ και πίτες και πιτάκια. Χρησιμοποιείται και στη μαγειρική καθώς μπαίνει σε πιλάφια και γεμιστά, σε σάλτσες κρεατικών και γενικότερα σε φαγητά που θες να προσθέσεις μια διακριτική φρουτένια γλύκα.

ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ Θρακομακεδόνων 1Α Τηλ. 2102477146

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -
- Advertisment -

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

- Advertisment -