ΦΥΛΗ
Πνίγηκε για μια ακόμα φορά στους καπνούς το Ζεφύρι
18/10/2018 08:45
1 '
Καπνούς γέμισε, για μια ακόμα φορά, το Ζεφύρι, από φωτιά που έβαλαν σε οικόπεδο επί των οδών Χρυσανθέμων και Μακεδονίας.
Πρόκειται για το δημοτικό οικόπεδο, στο οποίο ένα χρόνο πριν, είχε βρεθεί θαμμένη 10 κιλά ηρωίνη στο πλαίσιο συντονισμένης επιχείρησης αστυνομικών της Δίωξης Ναρκωτικών (δείτε ΕΔΩ)
Υπενθυμίζεται, ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο το οποίο περιλαμβάνει μια εγκαταλελειμμένη μονοκατοικία είχε δωρίσει ιδιώτης στον πρώην δήμο Ζεφυρίου.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








