ΦΥΛΗ
Εκδηλώσεις μνήμης για τα 20 χρόνια από το σεισμό της Πάρνηθας στο Δήμο Φυλής
06/09/2019 09:03
1 '
Εκδηλώσεις μνήμης με αφορμή τη θλιβερή επέτειο των 20 χρόνων από τον καταστροφικό σεισμό της Πάρνηθας διοργανώνονται στο Δήμο Φυλής.
Την καθιερωμένη λιτή τελετή στη μνήμη των θυμάτων θα πραγματοποιήσει ο Δήμος το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στις 3 μετά το μεσημέρι, την ίδια ακριβώς ώρα που έτρεμε η γη συθέμελα κάτω από τα πόδια των κατοίκων του Δήμου.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας η κομματική οργάνωση Φυλής του ΚΚΕ διοργανώνει ομιλία με θέμα “20 χρόνια από το σεισμό της Πάρνηθας: επίκαιρα και αναγκαία τα μέτρα αντισεισμικής θωράκισης και προστασίας”, με ομιλητή το μέλος της Πολιτικής Γραμματείας Κύριλλο Παπασταύρου.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:










