KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΦΥΛΗ

Χαρά και συγκίνηση στην ορκωμοσία εργαζομένων με διαδικασίες ΑΣΕΠ στο Δήμο Φυλής

15/10/2019 07:29
Ανανεώθηκε 15/10/2019 07:30
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Σε κλίμα ενθουσιασμού και με τις ευχές του δημάρχου Χρήστου Παππού για καλή και δημιουργική θητεία, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία εργαζομένων στο Δήμο Φυλής, οι οποίοι διορίστηκαν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.

Πρόκειται για τακτικό προσωπικό που θα καλύψει βασικές ανάγκες σε τομείς της καθημερινότητας, όπως οδηγοί καθαριότητας, εργάτες καθαριότητας, συνοδοί απορριμματοφόρων και ηλεκτρολόγος.

Ο κ. Παππούς καλωσόρισε τους εργαζόμενους  και τους ζήτησε να είναι συνεπείς στα καθήκοντά τους,  με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ανάπτυξης του τόπου.

 

ορκωμοσία εργαζομένων, ΑΣΕΠ, Δήμος Φυλής

 

 

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: