ΦΥΛΗ
Έδωσαν αίμα για να σώσουν ζωές οι εθελοντές αιμοδότες του Δήμου Φυλής
05/11/2019 15:21
Ανανεώθηκε 05/11/2019 15:23
1 '
Με ικανοποιητική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε μια ακόμα εθελοντική αιμοδοσία του Δήμου Φυλής, σε σε συνεργασία με το Θριάσιο Νοσοκομείο.
Πολλοί εργαζόμενοι αλλά και πολίτες προσήλθαν στην αίθουσα “Μελίνα Μερκούρη”, προκειμένου να προσφέρουν λίγα λεπτά από το χρόνο τους για να κάνουν πολύτιμο δώρο ζωής στους συνανθρώπους τους.
Παρών και ο αναπληρωτής δήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Γιώργος Αντωνόπουλος, ο οποίος ευχαρίστησε τους εθελοντές, επισημαίνοντας την τεράστια σημασία της κίνησής τους απέναντι σε ανθρώπους που την έχουν ανάγκη.



Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








