ΦΥΛΗ
Έδωσαν αίμα και έσωσαν ζωές οι εθελοντές στην αιμοδοσία της Κοινωνικής Υπηρεσίας Δήμου Φυλής
29/05/2020 09:47
1 '
Ζωή σε δεκάδες συνανθρώπους τους δίνουν οι εθελοντές αιμοδότες του Δήμου Φυλής, που προσήλθαν από τις 9 πρωί στην αίθουσα “Μελίνα Μερκούρη” του Δημαρχείου στα Άνω Λιόσια.
Αρκετοί είναι εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου και συμμετείχαν στη δράση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Θριάσιο νοσοκομείο. Παρόντες ήταν ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Γιώργος Αντωνόπουλος και ο Διευθυντής της Κοινωνικής Υπηρεσίας Γιάννης Τέγος.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η εθελοντική αιμοδοσία, εκτός από χειρονομία αγάπης στον συνάνθρωπό μας, είναι και μια ουσιαστική πράξη αλληλεγγύης και προσφοράς, αφού μια μονάδα αίματος μπορεί να σώσει έως και τρεις ζωές.







Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








