ΦΥΛΗ
Χαρά και συγκίνηση στην ορκωμοσία εργαζομένων με διαδικασίες ΑΣΕΠ στο Δήμο Φυλής
15/10/2019 07:29
Ανανεώθηκε 15/10/2019 07:30
1 '
Σε κλίμα ενθουσιασμού και με τις ευχές του δημάρχου Χρήστου Παππού για καλή και δημιουργική θητεία, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία εργαζομένων στο Δήμο Φυλής, οι οποίοι διορίστηκαν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
Πρόκειται για τακτικό προσωπικό που θα καλύψει βασικές ανάγκες σε τομείς της καθημερινότητας, όπως οδηγοί καθαριότητας, εργάτες καθαριότητας, συνοδοί απορριμματοφόρων και ηλεκτρολόγος.
Ο κ. Παππούς καλωσόρισε τους εργαζόμενους και τους ζήτησε να είναι συνεπείς στα καθήκοντά τους, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ανάπτυξης του τόπου.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:









