Παραδίδεται την Παρασκευή στο Σύλλογο Ηπειρωτών Άνω Λιοσίων η Στέγη του Συλλόγου
14/05/2019 16:49
Ανανεώθηκε 14/05/2019 18:07
1 '
Τη Στέγη Ηπειρωτών στην ομώνυμη πλατεία, που θα αποτελεί στο εξής ένα μόνιμο χώρο δημιουργίας για τον πολυπληθή Σύλλογο, παραλαμβάνει την Παρασκευή από το Δήμο Φυλής, ο Σύλλογος Ηπειρωτών Άνω Λιοσίων. Η τελετή παραλαβής – παράδοσης και ο αγιασμός θα πραγματοποιηθούν στις 7 το βράδυ.