ΦΥΛΗ
Συγκέντρωση βιβλίων και φέτος από το σύλλογο γονέων στο 7ο δημοτικό Άνω Λιοσίων
01/06/2018 08:49
1 '
Την πολύ όμορφη πρωτοβουλία του με τίτλο “Αγαπώ-Σέβομαι-Ανακυκλώνω το βιβλίο” συνεχίζει και φέτος ο δυναμικός σύλλογος γονέων και κηδεμόνων στο 7ο δημοτικό Άνω Λιοσίων.
Ο στόχος είναι διπλός: αφενός να συνειδητοποιήσουν παιδιά και ενήλικες τη διαχρονικότητα των βιβλίων και να τα αγαπήσουν και αφετέρου να αναγνωρίσουν την αξία της ανακύκλωσης.
Όσοι γονείς ακόμα και άλλων σχολείων ή πολίτες το επιθυμούν, μπορούν να στηρίξουντη δράση προσφέροντας βιβλία που δεν χρειάζονται πια, με μοναδική προϋπόθεση να είναι σε καλή κατάσταση και να μη λείπουν σελίδες. Η παράδοση θα γίνεται καθημερινά στο σχολείο, στα μέλη του συλλόγου.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:









