ΦΥΛΗ
Τη μνήμη των Αγίων Πάντων τίμησε ο Ι.Ν Αγίου Στυλιανού Ζεφυρίου
23/06/2019 18:47
1 '
Με λαμπρότητα και την παρουσία πλήθους πιστών τιμήθηκε ο εορτασμός των Αγίων Πάντων στον Ι.Ν Αγίου Στυλιανού Ζεφυρίου, κατά το διήμερο 22 και 23 Ιουνίου 2019.
Την παραμονή τελέστηκε Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετά Αρτοκλασίας, λειτουργούντος του προϊσταμένου του Ι.Ν. Παναγίας Γρηγορούσας Ζεφυρίου πατέρα Άγγελου Κανέλλου, του εφημέριου πατέρα Θεοφάνης Θεοφάνους και του εφημέριου του Ι.Ν. Προφήτη Ηλία Αχαρνών πατήρ Στεφάνου Γεωργαλή.
Ανήμερα τελέστηκε Ορθός και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία και στη συνέχεια η περιφορά της εικόνας των Αγίων Πάντων στους δρόμους γύρω από την εκκλησία.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:














