ΦΥΛΗ
Ξεκίνησε η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στις ταράτσες των σχολείων του Δήμου Φυλής
07/11/2019 11:09
1 '
«Σάρκα και οστά» παίρνει με σταδιακό τρόπο η προσπάθεια για ενεργειακή αναβάθμιση του Δήμου Φυλής, έργο με διττό αποτέλεσμα, αφού βελτιώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και συμβάλλει
Στο πλαίσιο αυτό, τοποθετήθηκαν φωτοβολταϊκά συστήματα στο 1ο Γυμνάσιο και το 1ο Λύκειο στην συνοικία του Αγίου Νικολάου, στο Δημαρχείο Άνω Λιοσίων, καθώς και στο κτίριο της πρώην ΔΟΥ όπου στεγάζονται η Τεχνική Υπηρεσία, η Πολεοδομία και η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στο σχολικό συγκρότημα του Αγίου Νικολάου σηματοδοτεί την πρώτη ολοκληρωμένη ‘’πράσινη’’ εγκατάσταση του Δήμου, αφού ήδη στο χώρο οι ανάγκες θέρμανσης καλύπτονται με φυσικό αέριο.
Το επόμενο βήμα είναι η ενεργειακή αναβάθμιση όλων των σχολείων ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να βγει στον «αέρα» ο διαγωνισμός για τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στο αποκατεστημένο τμήμα της χωματερής, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενεργειακού πάρκου, μετά την απομάκρυνσή της.










