ΦΥΛΗ
Υπερήφανος για το έργο του Κώστα Παπαϊωάννου στους παιδικούς σταθμούς Άνω Λιοσίων δήλωσε ο Δημήτρης Μπουραΐμης
26/02/2019 15:46
1 '
Την υπερηφάνεια του για τους παιδικούς σταθμούς Άνω Λιοσίων, τους οποίους – εν μέσω οικονομικής λαίλαπας και συγχωνεύσεων- το 2011 κατάφερε να διατηρήσει αυτόνομους αλλά κυρίως για το έργο που παρήγαγε μέσα σε αυτούς ο Κώστας Παπαϊωάννου, εξέφρασε ο Δημήτρης Μπουραΐμης, μιλώντας στην κοπή της πίτας τους.
“Την περίοδο 2011-2014 δημιουργήσαμε τις συνθήκες για να γίνουν από τους καλύτερους παιδικούς σταθμούς στην Περιφέρεια Αττικής, διατηρήσαμε την αυτονομία τους με μια απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου μοναδική σε πανελλαδικό επίπεδο και βάλαμε τις βάσεις για να εξακολουθούν να διαθέτουν προσωπικό υψηλών απαιτήσεων. Υπάρχει όμως και ένας επιπλέον λόγος για τον οποίο είμαστε υπερήφανοι: γιατί εμπιστευθήκαμε τη διοίκησή τους σε ένα νεοεκλεγέντα δημοτικό σύμβουλο, 31 ετών τότε, τον Κώστα Παπαϊωάννου. Έναν άνθρωπο που παρέδωσε παιδικούς σταθμούς – πρότυπο και μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Το καινούριο προέρχεται πάντα από το παλιό, όταν έχεις την τόλμη να εμπιστεύεσαι νέους ανθρώπους. Είναι υποχρέωσή μας λοιπόν – το χρωστάμε στο μέλλον – να αφιερώσουμε το κομμάτι της πίτας στον Κώστα Παπαϊωάννου, με την παρότρυνση, να δίνουμε θέσεις ευθύνης στους νέους ανθρώπους” ανέφερε χαρακτηριστικά.









