KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI
Out Loud:
Τοπίο στην ομίχλη

HOT STORY

Νικόλαος Δαμάσκος (Αντιδήμαρχος Αχαρνών): Στόχος να γίνει ο Δήμος πρότυπο ψηφιακού μετασχηματισμού

31/05/2020 17:41
5 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ΙΝΕΠΑΚΙΝΕΠΑΚ

Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός του δήμου αποτέλεσε εξ αρχής το μεγάλο στοίχημα τόσο για τον ίδιο όσο και για τη νέα δημοτική αρχή Αχαρνών, στην οποία κατέχει τη θέση του αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Εξυπηρέτησης του Πολίτη. Η ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, η διευκόλυνση της καθημερινότητάς του και η απλοποίηση των διαδικασιών είναι το βασικό ζητούμενο στον σχεδιασμό του, ο οποίος περιλαμβάνει νέες εφαρμογές και υπηρεσίες με μοναδικό στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη. Ο αντιδήμαρχος Αχαρνών Νικόλαος Δαμάσκος μιλά στο www.doxthi.gr για τη δημοτική «πύλη στο Διαδίκτυο», απ’ όπου οι πολίτες μπορούν να ζητούν και να παίρνουν πιστοποιητικά ή και να υποβάλλουν αιτήματα και παράπονα (και να παίρνουν απαντήσεις). Επίσης, αναφέρεται στα ΚΕΠ plus όπου ο δήμος θα ενταχθεί πιλοτικά, με στόχο την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων όπως και στο μεγάλο στοίχημα της δημοτικής αρχής που είναι η ψηφιακή διαλειτουργικότητα όλων των υπηρεσιών του δήμου. Η νέα εποχή θέλει την Αυτοδιοίκηση πρωταγωνιστή και στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ο Δήμος Αχαρνών έρχεται να διεκδικήσει, δικαιωματικά, μερίδιο σε αυτόν τον τομέα.

LOUMAKIS ORIZONTIALOUMAKIS ORIZONTIA
TELETES THOMAS ORIZONTIATELETES THOMAS ORIZONTIA
  • Είναι κοινά αποδεκτό ότι τους τελευταίους μήνες ο δήμος Αχαρνών έχει κάνει άλματα προς τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του. Ποιες είναι οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που διαθέτει, πλέον, ο δήμος;

Η νέα δημοτική αρχή από τη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά της, έθεσε ως στόχο και μία από τις προτεραιότητές της, τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του δήμου, με σκοπό την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, αλλά και την εύρυθμη λειτουργία του δήμου. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε στην ενσωμάτωση νέων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως:

  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης
  • Ληξιαρχική πράξη βάπτισης
  • Ληξιαρχική πράξη Γάμου
  • Ληξιαρχική πράξη θανάτου
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας
  • Βεβαίωση δημοτικής ενημερότητας
  • Βεβαίωση ΤΑΠ για οικόπεδα
  • Βεβαίωση ΤΑΠ για ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα
  • Βεβαίωση ΤΑΠ για μη ηλεκτροδοτούμενα κτίσματα
  • Κύριε Δαμάσκο, ποιο είναι το όραμα που έχετε για την ψηφιακή εξέλιξη του δήμου; Ποιοι οι στόχοι και οι προσδοκίες;

Με γνώμονα τη νέα ψηφιακή εποχή στην οποία εισέρχεται η χώρα μας και επιδιώκοντας να συμβάλουμε τα μέγιστα προς την κατεύθυνση αυτή, δεν θα θέλαμε ο δήμος Αχαρνών να παραμείνει στάσιμος και μακριά από τις νέες ευκαιρίες και δυνατότητες που προσφέρονται μέσα από τη συγκυρία αυτή. Υπό το πρίσμα αυτό, στόχος της νέας δημοτικής αρχής είναι να αποτελέσει δίαυλο ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού που θα εισάγει τον δήμο στην νέα τεχνολογική και ψηφιακή εποχή που οι καιροί επιβάλουν. Δεν επιθυμούμε ο δήμος μας να υπολείπεται από τις εξελίξεις που επιτάσσουν τα νέα δεδομένα και ως εκ τούτου θα προχωρήσουμε στην εισαγωγή επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά και σε ψηφιοποίηση πολύτιμου υλικού με σκοπό τη διατήρηση της ιστορίας του τόπου μας και την εύκολη και ευρεία πρόσβαση σε αρχειακό υλικό.

  • Τι κερδίζει ο δημότης από την ένταξη του δήμου στη νέα εποχή, με την υιοθέτηση και ενσωμάτωση νέων ψηφιακών υπηρεσιών;

Τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από την προοπτική της ψηφιακής ανάπτυξης του δήμου θα είναι πολλαπλά για τους δημότες. Καταρχήν, μειώνεται ο χρόνος αναμονής στις υπηρεσίες του δήμου ή και εξαλείφεται, αν λάβουμε υπόψη ότι πλέον οι δημότες μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τα πιστοποιητικά τους χωρίς καν την παρουσία τους στον δήμο. Επιπλέον, μπορούν να διεκπεραιώνουν εύκολα και γρήγορα υποθέσεις τους μέσω ηλεκτρονικών αιτήσεων ή δηλώσεων, αποφεύγοντας τις χρονοβόρες διαδικασίες του παρελθόντος. Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, άμεσα και γρήγορα, μέσα από μία εφαρμογή όπου θα μπορούν οι δημότες να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους, π.χ. καμένες λάμπες, προβληματικό οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα οχήματα και διάφορα έκτακτα περιστατικά, τα οποία θα παραλαμβάνονται από τις ειδικές υπηρεσίες του δήμου και θα μπορούν να επιλυθούν άμεσα, χωρίς ενδιάμεσες χρονοβόρες διαδικασίες. Να επισημάνουμε στο σημείο αυτό, ότι μέσα από την ενσωμάτωση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών, εκτός από το κέρδος των δημοτών, ενισχύεται και η εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών με ταυτόχρονα οικονομικά οφέλη για το δήμο.

  • Τι πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον; Ποιες είναι οι επόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που θα τεθούν στην εξυπηρέτηση του κοινού;

Το μεγάλο στοίχημα της νέας δημοτικής μας αρχής είναι η ψηφιακή διαλειτουργικότητα όλων των υπηρεσιών του δήμου μας!Έχουμε ξεκινήσει σε συνεργασία με τον κύριο Σιδηρόπουλο αντιδήμαρχο της τεχνικής υπηρεσίας,τον κ Πετάκο αντιδήμαρχο στην καθαριότητα και τον κ Ξαγοράρη αντιδήμαρχο του τμήματος πρασίνου του δήμου μας,εδώ και αρκετές ημέρες και εργαζόμαστε πιλοτικά πάνω σε μια ακόμα ψηφιακή εφαρμογή που θα δίνει την δυνατότητα στους δημότες μας άμεσα και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου να καταγράφουν και να μας φωτογραφίζουν τα προβλήματα της καθημερινότητας τους, αυτά αυτόματα θα αποστέλλονται σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα και θα παίρνουν έναν ηλεκτρονικό αριθμό πρωτόκολλου.

Δίνουμε τη δυνατότητα σ’ όλους τους δημότες μας να παρακολουθούν διαδικτυακά τον χρόνο επίλυσης του προβλήματος που ενδεχομένως να βρίσκεται στην γειτονιά τους, κοντά στο σπίτι τους ή και κοντά στον χώρο εργασίας τους. Πρωταρχικός στόχος του δημάρχου μας Σπύρου Βρεττού και κατ´επέκτασης όλης της δημοτικής μας αρχής είναι η επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας όλων των συνδημοτών μας!

  • Γνωρίζουμε τη στενή σχέση του δήμου με τον Υπουργό Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, ο οποίος κατοικεί στην περιοχή μας. Πόσο έχει επηρεάσει αυτή η σχέση την ταχύτητα υιοθέτησης της ψηφιακής εποχής στις υπηρεσίες του δήμου;

Στο πρόσωπο του υπουργού βλέπουμε έναν πολύτιμο συνεργάτη για την ψηφιακή εξέλιξη του τόπου μας κ όχι ΜΟΝΟ! Το μέχρι τώρα έργο του έχει αποδείξει ότι έχει και όραμα αλλά και σχέδιο. Οπότε αυτήν την στιγμή μας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία για να απλοποιήσουμε και να επιταχύνουμε όλες εκείνες τις διαδικασίες που συνδέουν τον πολίτη με τον δήμο. Σχεδιάζεται και θα υλοποιηθεί άμεσα η νέα υπηρεσία των κέντρων εξυπηρέτησης των πολιτών το ΚΕΠ plusδήμος Αχαρνών εντάσσεται πιλοτικά στη νέα αυτήν υπηρεσία και σε ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη μας θα παρουσιάσουμε την ψηφιοποίηση και τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρουν στις επιχειρήσεις τα ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ σύντομα θα εξυπηρετούν εκτός από τους δημότες και τους επιχειρηματίες με σκοπό να απλουστεύουν και να επιταχύνουν όλες εκείνες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες για το επιχειρείν!!!

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: