ΑΧΑΡΝΕΣ
Ανακοίνωση της Ένωσης Γονέων Αχαρνών για τις καταλήψεις σε σχολεία της περιοχής
12/10/2020 12:27
3 '
Ανακοίνωση για τις καταλήψεις στα σχολεία των Αχαρνών όπως και για την κατάσταση που επικρατεί στη σχολική κοινότητα, εξέδωσε η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Αχαρνών.
“Ένα μήνα μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η σχολική κοινότητα βρίσκεται σε αναβρασμό και αδυνατεί να λειτουργήσει προς όφελος των μαθητών.Νηπιαγωγεία που δεν έχουν καν λειτουργήσει λόγω έλλειψης δομών, σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς, χωρίς καθαρίστριες, σχολεία κλειστά λόγω κρουσμάτων covid-19 και καταλήψεων.Η Παιδεία νοσεί, για ακόμη μια χρονιά.
Μαθητές, Γονείς, Εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται ο καθένας με το δικό του τρόπο,πολλές φορές ξεπερνώντας τα όρια. Η λογική πρέπει να πρυτανεύσει. Γονείς και Εκπαιδευτικοί πρέπει να δείξουμε ψυχραιμία και σύνεση και να σταθούμε δίπλα στους μαθητές, δίπλα στα παιδιά μας.
Εσείς παιδιά, ΝΑΙ έχετε δίκιο, γιατί ο «κόσμος σας έχει γκρεμιστεί», βρισκόσαστε σε σύγχυση και ψάχνετε απαντήσεις για όλα όσα συμβαίνουν γύρω σας λόγω covid-19.Όμως κι εμείς, οι γονείς σας, ψάχνουμε τις ίδιες απαντήσεις και προσπαθούμε να σας προστατεύσουμε.Να είστε σίγουροι ότι, η μορφή του αγώνα που επιλέξατε για να διεκδικήσετε τα αυτονόητα, δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς η Δημόσια Εκπαίδευση προάγεται μόνο με ανοιχτά σχολεία και όχι με χαμένες διδακτικές ώρες εις βάρος σας.
Μη ξεχνάτε ότι δικαίωμα στη μάθηση έχουν όλοι οι μαθητές, είτε είναι υπέρ είτε κατά των καταλήψεων.
Προσπαθήστε να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΤΕ τα ΔΙΚΑΙΑ αιτήματά σας μέσα από τα θεσμικά σας μαθητικά συμβούλια, ενεργοποιώντας και εφαρμόζοντας κάθε δημοκρατική διαδικασία.
Οφείλετε να ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ γόνιμο διάλογο με τους συμμαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς σας προκειμένου να σταθούν όλοι δίπλα σας και να σας βοηθήσουν.ΖΗΤΗΣΤΕ την διεξαγωγή σχολικών συμβουλίων και συναντήσεις με όλους τους αρμόδιους προκειμένου να τους παρουσιάσετε τις θέσεις σας και τις απαιτήσεις σας.
Ως Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Αχαρνών θα είμαστε στη διάθεσή σας ώστε ΜΑΖΙ να:
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ➢Αποσυμφόρηση των σχολικών αιθουσών -15 μαθητές ανά τμήμα
➢Προσλήψεις εκπαιδευτικών–κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών
➢Προσλήψεις καθαριστριών -καθαριστών, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονομικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου
➢Πρόσληψη νοσηλευτή σε κάθε σχολική μονάδα, επιτακτική ανάγκη την περίοδο που διανύουμε➢με ΕΥΘΥΝΗ του ΕΟΔΥ να γίνονται δωρεάν tests σε μαθητές και γονείς, εκπαιδευτικούς και προσωπικό,σε σχολεία που εντοπίζεται κρούσμα covid-19
➢Σαφές πρωτόκολλο και έλεγχος στον τρόπο μεταφοράς των μαθητών. Αύξηση δρομολογίων και υποχρεωτικές απολυμάνσεις πριν την επιβίβαση των μαθητών για τη μετακίνησή τους από και προς το σχολείο και να καταθέσουμε άμεσα αίτημα για σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών με ΜΟΝΑΔΙΚΟ θέμα την Παιδεία και τα κοινά αιτήματά ΜΑΣ που άπτονται στην αρμοδιότητά του.
Δεν θέλουμε άλλη μια χαμένη εκπαιδευτική χρονιά Απαιτούμε μόρφωση –υγιεινή –ασφάλεια, σε όλα τα σχολεία”
Για το Δ.Σ.
Ελένη Μότσια-Πρόεδρος
Κυριακή Ασλανίδη-Γεν. Γραμματέας








