ΑΧΑΡΝΕΣ
Αναστολή όλων των δραστηριοτήτων της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών για δυο εβδομάδες
09/03/2020 15:57
1 '
Την αναστολή όλων των δραστηριοτήτων για δύο βδομάδες, για λόγους πρόληψης της δημόσιας υγείας προχωρά η Ένωση Ηπειρωτών Αχαρνών.
Η ανακοίνωση:
Είμαστε στην δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι από σήμερα Δευτέρα 9 Μαρτίου και για τις επόμενες δυο εβδομάδες αναστέλλονται όλες οι δραστηριότητες του συλλόγου μας (χορευτικά, χορωδία, Θεατρικό παιχνίδι, μαθήματα εκμάθησης μουσικών οργάνων) για λόγους πρόληψης της δημόσιας υγείας και ευθύνης. Επίσης έχει προγραμματιστεί απολύμανση στα γραφεία μας εντός της εβδομάδας.
Εκ του Δ.Σ. της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








