ΑΧΑΡΝΕΣ
Βίντεο και μηνύματα του δημάρχου Αχαρνών Σπύρου Βρεττού για τα μέτρα πρόληψης και τις εξελίξεις σχετικά με τον κορονοϊό
13/03/2020 19:19
1 '
Σε μια, ακόμη, πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης προχώρησε ο δήμαρχος Αχαρνών, Σπύρος Βρεττός, ο οποίος με βίντεο και μηνύματα στα κινητά ενημέρωσε τους δημότες για τα μέτρα πρόληψης προκειμένου να τηρηθούν οι κανόνες υγιεινής και να προστατευτούν από τον κοροναϊό.
“Ενημερωνόμαστε… προστατευόμαστε… τηρούμε τους κανόνες ατομικής υγιεινής… ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, όχι γιατί είναι σύνθημα αλλά… γιατί είναι η ώρα να δείξουμε ατομική ευθύνη.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








