ΑΧΑΡΝΕΣ
Διακοπή μαθημάτων στο 6ο Νηπιαγωγείο Αχαρνών και στο 2ο Νηπιαγωγείο Θρακομακεδόνων
14/02/2020 19:51
1 '
τη διακοπή λειτουργίας των δύο (2) πρωινών τμημάτων και του ολοήμερου τμήματος του 6ου Νηπιαγωγείου Αχαρνών τη Δευτέρα 17.02.2020, αποφάσισε ο δήμος Αχαρνών, λόγω εκτεταμένων βλαβών που σημειώθηκαν στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του, εξαιτίας υπέρτασης του Δικτύου χαμηλής τάσης του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., προκειμένου να αποκατασταθούν οι προαναφερθείσες βλάβες.
Επίσης, αποφασίστηκε η διακοπή μαθημάτων του 2ου Νηπιαγωγείου Θρακομακεδόνων, στις 17-2-2020, ημέρα Δευτέρα, λόγω των κρουσμάτων της εποχικής γρίπης. —
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








