Με αφορμή τη φημολογία ότι εντοπίστηκε κρούσμα κορωνοϊού στον Τμήμα Ασφαλείας Αχαρνών και μετά από επικοινωνία με τους ιθύνοντες της Αστυνομίας, ενημερώνουμε τους Δημότες ότι είναι αναληθής και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: