ΑΧΑΡΝΕΣ
“Δώστε αίμα”! Εθελοντική αιμοδοσία από τον Δήμο Αχαρνών, με ελεγχόμενη ροή αιμοδοτών
24/03/2020 12:00
Ανανεώθηκε 24/03/2020 12:01
1 '
Με το σύνθημα “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ” αλλά βγαίνουμε για να δώσουμε αίμα, ο δήμος Αχαρνών πραγματοποιεί την 48η Εθελοντική του Αιμοδοσία, με ελεγχόμενη ροή αιμοδοτών, την Παρασκευή 27 Μαρτίου από τις 09:00 έως τις 13:30.
Η Εθελοντική Αιμοδοσία θα λάβει χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου Αχαρνών. Στις δύσκολες αυτές στιγμές ας δείξουμε αλληλεγγύη!

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








