ΑΧΑΡΝΕΣ
Ανατίναξαν το στεγασμένο ΑΤΜ έξω από τα ΕΛΤΑ στις Αχαρνές
07/02/2021 08:07
1 '
Το στεγασμένο ΑΤΜ στα ΕΛΤΑ στις Αχαρνές, ανατίναξαν τα ξημερώματα του Σαββάτου, άγνωστοι δράστες.
Με τη μέθοδο PROFKRAAK (διοχέτευση εύφλεκτου αερίου στο εσωτερικό του ΑΤΜ και την πρόκληση έκρηξης), προκάλεσαν έκρηξη το ΑΤΜ επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου 39.
Σημειώνεται, ότι πριν λίγες ημέρες συνελήφθη στις Αχαρνές 30χρονος, για τον οποίο προέκυψε ότι από κοινού με συνεργούς του, τουλάχιστον από το 2017 είχαν συστήσει και ενταχθεί σε εγκληματική οργάνωση και ανατίναζαν ΑΤΜ σε περιοχές της Αττικής και της Εύβοιας.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








