ΦΥΛΗ
Εμπρησμός τα ξημερώματα σε ένα ακόμα αυτοκίνητο στα Άνω Λιόσια
17/12/2019 08:59
Ανανεώθηκε 17/12/2019 09:01
1 '
Παρανάλωμα του πυρός έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες ένα ακόμα ΙΧ αυτοκίνητο στα Άνω Λιόσια, κλεμένο πιθανότατα, το οποίο οι δράστες ήθελαν να ξεφορτωθούν.
Λίγο πριν τις 3 τα ξημερώματα, σύμφωνα με μαρτυρίες, άγνωστοι περιέλουσαν με εύφλεκτο υγρό το όχημα, στη συμβολή των οδών Μάρκου Μπότσαρη και Μαντούς Μαυρογένους και στη συνέχεια του έβαλαν φωτιά.
Για τον εμπρησμό διενεργείται έρευνα από το ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








