ΑΧΑΡΝΕΣ
Κλειστά τρία δημοτικά στις Αχαρνές, Δευτέρα και Τρίτη,λόγω γρίπης
31/01/2020 17:46
1 '
Ο Δήμος Αχαρνών μετά την εξέταση των σχετικών αιτημάτων των διευθύνσεων των σχολείων με τη με αριθμό 42/31-1-2020 απόφαση της Αντιδημάρχου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς Λουίζας Κοσμίδου αποφασίζει «τη διακοπή μαθημάτων των 19ου, 27ου & 30ου Δημοτικών Σχολείων, για δύο (2) ημέρες, από 3-2-2020 έως και 4-2-2020, λόγω των κρουσμάτων της εποχικής γρίπης».
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








