KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Μια ασφαλής και ξεχωριστή γιορτή αποφοίτησης από τον Σύλλογο Γονέων του 12ου γυμνασίου Αχαρνών

14/06/2020 18:14
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Με αγάπη και φαντασία, βασικά συστατικά για κάθε τι όμορφο, αποχαιρέτησε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Γυμνασίου Αχαρνών τους μαθητές της γ΄τάξης. Ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών και πλήρως προσαρμοσμένος στις νέες συνθήκες, ο σύλλογος διοργάνωσε την Παρασκευή 12 Ιουνίου, μια λιτή βραδιά-αποφοίτησης, γεμάτη όμως συναισθήματα, αναμνήσεις και σκέψεις.

Ο χώρος διεξαγωγής ήταν το Αδριάνειο Υδραγωγείο , ένας χώρος που έχει υιοθετηθεί από τους μαθητές που πήγαν στο σχολείο το 2017 και φέτος αποφοίτησαν.Τα παιδιά έγραψαν τα ευχαριστήρια τους προς την σχολική κοινότητα και ευχές που άφησαν προς τους συμμαθητές που άφησαν πίσω. Η Βραδιά ολοκληρώθηκε με τα καθιερωμένα βεγγαλικά.

O Σύλλογος ευχαριστεί:

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων εύχεται καλή συνέχεια στο λύκειο και να θυμούνται :ότι κάνουν στη ζωή τους να ναι από καρδιά.

Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και το Ζαχαροπλαστείο Ηπειρώτικο για τα αναψυκτικά και τα γλυκά που πρόσφεραν.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: