ΙΛΙΟΝ
Νέο Δ.Σ για τον Εξωραϊστικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο “Η Εθνική Εστία”
15/02/2022 15:55
1 '
Συνήλθε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εξωραϊστικού και Εκπολιτιστικού Συλλόγου Η Εθνική Εστία, μετά από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν πριν λίγες ημέρες στη διάρκεια της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.
Πρόεδρος: Φούκης Βασίλης Αντιπρόεδρος: Σούστας Νίκος Γενική Γραμματέας: Χαλικη Εύη Ταμίας: Ρογκα Όλγα Έφορος Πολιτιστικών: Καλέα Εριέτα.
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή σύμφωνα με απόφαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου για λόγους διαφάνειας ορίζονται όλα τα μέλη που έθεσαν υποψηφιότητα Κόκκαλη Ελένη, Άντζελα Αλεξανδρή, Φούκη Ράνια, Μαραγκός Κωνσταντίνος.

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








