ΑΧΑΡΝΕΣ
Σαράντα χιλιάδες ευρώ στον Δήμο Αχαρνών για την προστασία των Ρομά, λόγω του κορωνοϊού
27/03/2020 16:52
1 '
Με το ποσό των 40.000 ευρώ ενισχύεται ο δήμος Αχαρνών με σκοπό την προμήθεια υλικού καθώς και την ανάληψη δράσεων και υπηρεσιών σχετικών με τη λήψη μέτρων αποφυγής και διάδοσης του κορωνοϊού σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά.
Την απόφαση υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος και το ποσό κατανέμεται από τον λογαριασμό του υπουργείου Εσωτερικών που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων».
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








