ΑΧΑΡΝΕΣ
Στον Άγιο Δημήτριο κόπηκε η πρώτη βασιλόπιτα του Δ. Αχαρνών
01/01/2020 18:45
1 '
Την πρώτη του έτους είθισται να κόβει τη βασιλόπιτά του ο ιερός ναός του Αγίου Δημητρίου, στις Αχαρνές, αμέσως μετά τη θεία λειτουργία.
Φωτό: Γιώργος Νιώρας (εφημερίδα Αχαρναϊκή)
Παρουσία του δημάρχου Αχαρνών Σπύρου Βρεττού, αντιδημάρχων και μελών του δημοτικού συμβουλίου ο φιλόξενος πρωτοπρεσβύτερος του Αγίου Δημητρίου ευχήθηκε το 2020 να είναι ευλογημένο έτος για όλους, ενώ τόσο ο ίδιος όσο και ο πρόεδρος του εξωραϊστικού συλλόγου Βασίλης Πετρόπουλος έθιξαν τα ζητήματα που απασχολούν τη συγκεκριμένη συνοικία του δήμου. Τα μέλη της δημοτικής αρχής αντήλλαξαν ευχές με τον κόσμο που βρισκόταν στον ναό και εξέφρασαν τη βούλησή τους, εντός της χρονιάς, να δοθούν οριστικές απαντήσεις στην πλειοψηφία των προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή.





Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








