KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΦΥΛΗ

Τα καντήλια θα ανάψει στα Κοιμητήρια τη Μεγάλη Παρασκευή ο Δήμος Φυλής

15/04/2020 17:13
Ανανεώθηκε 15/04/2020 17:15
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Τα καντήλια στους τάφους των τριών δημοτικών Κοιμητηρίων θα ανάψει την Μεγάλη Παρασκευή ο Δήμος Φυλής, ύστερα από την πλήρη απαγόρευση της εισόδου των επισκεπτών.

Την απόφαση έλαβε ο δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς, με πλήρη σεβασμό, στο σημαντικό αυτό γεγονός για τους επισκέπτες, ζητώντας, για μια ακόμα φορά, να σεβαστούν οι πολίτες το μέτρο της απαγόρευσης και να μην επιχειρήσουν να προσέλθουν στα Κοιμητήρια.

Σημειώνεται, ότι τα Κοιμητήρια θα παραμείνουν κλειστά, από τις 15/04/2020, έως και την ημέρα που θα αρθούν οι απαγορεύσεις.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: