ΑΧΑΡΝΕΣ
Τη δημιουργία παραρτημάτων στο 22ο και 25ο νηπιαγωγείο αποφάσισε το Δ.Σ Αχαρνών
22/07/2020 15:28
1 '
Τη δημιουργία παραρτημάτων στο 22ο και 25ο νηπιαγωγείο Αχαρνών προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες, λόγω υπέρβασης του ορίου των 50 παιδιών, αποφάσισε με 21 ψήφους υπέρ, δύο εξ αυτών αιτιολογημένες (Βασίλης Τοπαλλιανίδης και Οδυσσέας Καμπόλης) το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών.
Σύμφωνα με την απόφαση στα παραρτήματα των προαναφερόμενων Νηπιαγωγείων θα φιλοξενηθούν οι υπεράριθμοι μαθητές των 11ου, 18ου και 28ου Νηπιαγωγείων Αχαρνών.
Θα στεγασθούν στις έξι (6) αίθουσες βαρέως τύπου που είναι τοποθετημένες σε
απόσταση 500 περίπου μέτρων (στο Ο.Τ. 591 στον οικισμό του «ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ»)
από τα υφιστάμενα Νηπιαγωγεία, τα οποία στεγάζονται επί της οδού Αθηνάς Υγείας,
και ο Δήμος έχει χρηματοδοτηθεί για την επισκευή – συντήρηση των αιθουσών,
όπως και τον εξοπλισμό αυτών.
Τις λειτουργικές δαπάνες (εγγεγραμμένες στον Κ.Α. 00-6711.001 του
προϋπολογισμού του Δήμου Αχαρνών, οικονομικού έτους 2020, με τίτλο: «Απόδοση
στις Σχολικές Επιτροπές») και τις δαπάνες επισκευής – συντήρησης (εγγεγραμμένες
στον Κ.Α. 15-7331.001 του προϋπολογισμού του Δήμου Αχαρνών οικονομικού έτους
2020, με τίτλο: «Επισκευές – Συντηρήσεις σχολικών κτιρίων») των παραρτημάτων θα
αναλάβει η Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αχαρνών από τις
επιχορηγήσεις του Υπουργείου Εσωτερικών για την αντιμετώπιση λειτουργικών και
επισκευαστικών αναγκών.








