ΑΧΑΡΝΕΣ
Χάρης Δαμάσκος (Δ.Ε.Κ.Α): Θερμά συλλυπητήρια για την απώλεια της Ελένης Σαχσανίδου
02/12/2019 14:31
Ανανεώθηκε 02/12/2019 14:33
1 '
Εκ μέρους της δημοτικής παράταξης ΔΕΚΑ εκφράζω τη βαθύτατη θλίψη μου για την απώλεια της Ελένης Σαχσανίδου. Η Ελένη απεβίωσε, αντιμετωπίζοντας με πολύ δύναμη και πολύ θάρρος την ασθένεια της. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια της και τους οικείους της .
ΔΕΚΑ – Δημιουργούμε Ένα Καλύτερο Αύριο
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








