Μήνυμα της Ένωσης Γονέων Αχαρνών για τη νέα Σχολική Χρονιά
11/09/2023 09:16
Ανανεώθηκε 12/09/2023 09:22
1 '
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Αχαρνών εύχεται σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, χαρά και μάθηση.