ΦΥΛΗ
Ζεφύρι: Έκοψε τη βασιλόπιτα ανήμερα των Θεοφανίων
06/01/2024 17:32
1 '
Με πολλές ευχές για καλή χρονιά το πραγματοποιήθηκε, στο Πνευματικό Κέντρο Ζεφυρίου, η κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας για τη Δημοτική Κοινότητα.
Τη βασιλόπιτα ευλόγησε ο εφημέριος του Ι.Ν. Παναγίας Γρηγορούσας πρωτοπρεσβύτερος Άγγελος Κανέλος, ενώ ο δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς ευχήθηκε καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα, και εξέφρασε, για μια ακόμα φορά, την αγάπη του για τους συνδημότες του.










Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








