ΦΥΛΗ
Σύσκεψη για το ΒΙΟ.ΠΑ Άνω Λιοσίων στο υπουργείο Ανάπτυξης
15/06/2024 11:50
Ανανεώθηκε 15/06/2024 13:32
1 '
Σύσκεψη με αντικείμενο τη σύσταση Φορέα στο Βιοτεχνικό Πάρκο – ΒΙΟ.ΠΑ Άνω Λιοσίων πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Υπουργείο Ανάπτυξης, υπό την προεδρία της Γενικής Γραμματέως Βιομηχανίας Θέμιδος Ευτυχίδου.
Τον Δήμο Φυλής εκπροσώπησε ο αναπλ. Δήμαρχος Μάρκος Καλαφάτης ενώ πήραν μέρος ο πρόεδρος ΔΣ του Σωματείου Επιχειρήσεων ΒΙΟ.ΠΑ Άνω Λιοσίων «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» και μέλος του ΔΣ Συνδέσμου Βιομηχανιών Αττικής Πειραιώς (ΣΒΑΠ) Λευτέρης Παντελάκης, ο εκτ. πρόεδρος του ΣΒΑΠ Σταύρος Θεοδωρόπουλος, ο πρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Δυτικής Αττικής Ηλίας Μουσταΐρας και υψηλόβαθμοι υπηρεσιακοί παράγοντες της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.
Όπως ανέφερε ο κ. Καλαφάτης, το ΒΙΟ.ΠΑ αποτελεί για τον Δήμο Φυλής βασικό πυλώνα ανάπτυξης και για το λόγο αυτό έχει ξεκινήσει τη διαδικασία επέκτασής του.








