ΑΧΑΡΝΕΣ
Στην πρώτη γραμμή οι εθελοντές του ΕΔΑΣΑ στη φωτιά στο Κατσιμίδι
02/07/2024 13:17
1 '
Για άλλη μία φορά οι εθελοντές του ΕΔΑΣΑ έδωσαν το παρόν στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στις πυρκαγιές, με κλιμάκιο 25 ατόμων στην περιοχή Κατσιμίδι, της Πάρνηθας.
Ο ΕΔΑΣΑ κινητοποιήθηκε άμεσα και συμμετείχε στην κατάσβεση της πυρκαγιάς με τρία πυροσβεστικά οχήματα, καθώς και με πεζοπόρο τμήμα, που παρέμειναν στο πεδίο ως τις πρώτες πρωινές ώρες.
Χάρη στις προσπάθειες του Πυροσβεστικού Σώματος και όλων των φορέων που συμμετείχαν, η πυρκαγιά δεν έχει πλέον ενεργό μέτωπο.
Από πλευράς ΕΔΑΣΑ συμμετείχαν στην κατάσβεση συνολικά 3 οχήματα και 25 εθελοντές.

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








