ΑΧΑΡΝΕΣ
Καταγγελία του ΣΕΒΑ για τα παζάρια από παραγωγούς, σε διάφορα σημεία των Αχαρνών
23/11/2018 18:32
Ανανεώθηκε 23/11/2018 18:36
1 '
Την αντίθεσή του για τα παζάρια που γίνονται από διάφορους παραγωγούς στο δήμο Αχαρνών εκφράζει ο ΣΕΒΑ.
Δείτε τη σχετική καταγγελία:
“Σχετικά με παζάρια που γίνονται από διάφορους παραγωγούς στο δήμο των Αχαρνών , ο ΣΕΒΑ θέλει να υπενθυμίσει στους συνδημότες μας ότι στον δήμο μας λειτουργεί οργανωμένη και άψογη αγορά η οποία απαρτίζετε από αξιόλογους συναδέλφους , παραγωγούς και εμπόρους. Συνάδελφους πρόθυμους να εξυπηρετήσουν με τα καλλίτερα προϊόντα τους στις καλλίτερες τιμές.
Καλό είναι όποιοι και αν είναι αυτοί που συνδιοργανώνουν τα παζάρια αυτά να κοιτάνε τα ‘εν του οίκου τους’ και να μην σπέρνουν σε ξένα χωράφια. Προσβάλουν το ποίμνιό τους με αυτό τον τρόπο”.
Το ΔΣ του ΣΕΒΑ
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:









