ΑΧΑΡΝΕΣ
Στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου κόπηκε η πρώτη βασιλόπιτα στον Δήμο Αχαρνών
01/01/2019 18:03
1 '
Στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου όπως κάθε χρόνο κόπηκε η πρώτη βασιλόπιτα στον Δήμο Αχαρνών.
Ο φιλόξενος πρωτοπρεσβύτερος του Αγίου Δημητρίου πατήρ Κωνσταντίνος Πρίμπας ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Αχαρνών Γιάννη Κασσαβό, τους Αντιδημάρχους , τους δημοτικούς συμβούλους και τους νέους υποψηφίους Δημάρχους, που τιμούν με την παρουσία των την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της πολύπαθης ενορίας , ευχόμενος το 2019, να είναι ευλογημένο έτος για όλους.
Θερμές ευχές και από τον Δήμαρχο, αλλά και τους επισήμους που έκοψαν κομμάτι της πίτας.
Πηγή:Αχαρναϊκή-Γιώργος Νιώρας



Κοινοποιήστε την ανάρτηση:









