ΑΧΑΡΝΕΣ
Είχαν κάνει το σπίτι τους εργαστήριο ναρκωτικών και τα διακινούσαν σε Αχαρνές, Ζεφύρι, Άνω Λιόσια (φωτό)
21/01/2019 18:32
Ανανεώθηκε 22/01/2019 10:10
1 '
Συνελήφθησαν την περασμένη Παρασκευή στο Κορωπί, από αστυνομικούς του τμήματος Ασφαλείας Αχαρνών και Αγίας Βαρβάρας, σε συνεργασία με την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Δυτικής Αττικής και τη συνδρομή αστυνομικών των Τ.Α.Ε. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δυτικής Αττικής, ένας 19χρονος και 23χρονη , για κατοχή ναρκωτικών ουσιών και όπλων.
Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι δράστες είχαν εγκαταστήσει σε οικία στο Κορωπί, εργαστήριο νόθευσης ναρκωτικών ουσιών, τις οποίες απέκρυπταν εντός του αύλιου χώρου. Τις ναρκωτικές ουσίες τις διακινούσαν στις περιοχές των Αχαρνών, Ζεφυρίου, Άνω Λιοσίων, Αγίας Βαρβάρας και Κορωπίου.
Συνολικά βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
- -1.131- γραμμάρια ηρωίνης
- -2.400- γραμμάρια νοθευτικής ουσίας
- -2- πολεμικά τυφέκια kalashnikov
- -2- πιστόλια
- -148- φυσίγγια
- -27.490- ευρώ
- -2- ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας
- -11- κινητά τηλέφωνα
- εξοπλισμός εργαστηρίου νόθευσης ναρκωτικών ουσιών
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








