ΑΧΑΡΝΕΣ
Το αδιαχώρητο επικράτησε την Καθαρά Δευτέρα στο Τατόι
11/03/2019 17:28
1 '
Το αδιαχώρητο επικράτησε, σήμερα, στον Τατόι από χιλιάδες Αθηναίους που επέλεξαν να περάσουν τα “Κούλουμα” στο πρώην βασιλικό κτήμα, χωρίς να λογαριάσουν την ταλαιπωρία από τα παρκαρισμένα οχήματα.
Λόγω και των αυτοκινήτων που ήταν παρκαρισμένα στην άκρη του δρόμου, η διέλευση των οχημάτων γινόταν με μεγάλη δυσκολία με αποτέλεσμα να χρειαστεί οι οδηγοί να «οπλιστούν» με μεγάλη υπομονή.
Πηγή:enikos.gr
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:









