ΑΧΑΡΝΕΣ
Στο 12ο γυμνάσιο Αχαρνών θα πραγματοποιηθεί η λήξη του Erasmus+ 2017 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης
01/05/2019 16:37
1 '
Το 12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ (Ολυμπιακό Χωριό) συμμετέχει στη δράση ΚΑ2/Στρατηγικές Συμπράξεις αποκλειστικά μεταξύ σχολείων στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης του Προγράμματος Erasmus+ 2017, το οποίο επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. (2017-1-SK01-KA219-035392_5).
Το σχολείο θα φιλοξενήσει τους εταίρους του προγράμματος από τις 05/05/2019 έως και τις 12/05/2019 στα πλαίσια του προγράμματος αυτού. Πρόκειται για τέσσερα (4) σχολεία από την Τουρκία, Σλοβακία, Πολωνία, και Ιταλία. Στα πλαίσια αυτής της φιλοξενίας, την Παρασκευή 10 Μαΐου θα διοργανωθεί στο χώρο του σχολείου τελετή λήξης – αποχαιρετισμός. Επίσης, θα απονεμηθούν βραβεία στους συμμετέχοντες μαθητές που διακρίθηκαν και θα ακολουθήσει σύντομη παρουσίαση του προγράμματος. Με το πέρας των ανωτέρω, θα παρατεθεί γεύμα με ελληνικά παραδοσιακά εδέσματα στους προσκεκλημένους με συνοδεία παραδοσιακών χορών από μαθητές του σχολείου.








